Laatste training voor de Camino

16 april 2017 - 's-gravendeel, Nederland

Gisteren hebben we de laatste training voor de Camino gedaan. Het is bij 15,6 km. gebleven. We hebben er alle vertrouwen in dat we goed getraind zijn en vrij makkelijk lopen. Nu hebben we tijdens de gehele voorbereiding vanaf januari geen regen gehad. En ja hoor, deze keer hebben we een paar buien moeten weerstaan. Voor het eerst heb ik mijn regenjack aangetrokken en ervaren dat het een lekker jackie is. Hij is van André geweest en dus voor mij best bijzonder om daar mee te mogen lopen. Terugkomend op de regenbuien;Eigenlijk viel het best mee. Als je er eenmaal inloopt, heb je er minder last van dan als je van je huiskamer naar buiten kijkt. Op de helft helft van onze route werd het droog en net voorbij Maasdam hebben we achter een schuur in een boomgaard heerlijk koffie zitten drinken. We hebben besloten dat we klaar zijn voor de Camino. Woensdag om 17.15 uur vertrekken we. Buen Camino (juiste spoor)

1. Yvonne in t Veld:
    16 april 2017
    Heel veel succes M & M ! Hou me op de hoogte met jullie mooi wandeltocht.
  2. Fred:
    16 april 2017
    Ik wens jullie veel kracht, wijsheid, inspiratie toe. Het is ook een beetje een innerlijke ontdekkingsreis denk ik. Geniet ervan en ik zit vanaf zaterdag in West-Spanje vlakbij Portugal. In gedachten loop ik met jullie mee. Buen Camino y un saludo, Fred
  3. Marjon de Graas:
    16 april 2017
    Heel veel plezier gewenst en deze tocht zal zeker bijzondere inzichten opleveren!
  4. Mandy:
    16 april 2017
    Dank jullie wel lieve mensen!
  5. Erna Schaap:
    Mandy en Magda
    Een goede reis en veel loop plezier geniet ervan vele groeten van Wout en Erna succes hoor
  6. Tineke:
    Mandy en Magda
    Een hele goede reis, en veel wandelplezier.
    In gedachten wandelen we met jullie mee.
  7. Ma:
    17 april 2017
    Lieve schatten heel veel succes. We blijven jullie volgen.
  8. Manon:
    Bijna zover! Mandy en Magda
    heel veel plezier, moed en mooie ontmoetingen gewenst.
  9. Betty&Jan:
    17 april 2017
    Zo kanjers jullie gaan een mooi avontuur tegemoet! En getraind zijn jullie! Ga genieten van alles, veel plezieren een hele mooie bijzondere reis Buen Camino
  10. Tante Gerdi:
    18 april 2017
    Goede reis!
  11. Aart en Tineke:
    18 april 2017
    Veel plezier met jullie tocht wij lopen in gedachten met jullie mee geniet ervan.
  12. Jacqueline:
    19 april 2017