Op naar Porto

19 april 2017 - Porto, Portugal

Woensdagmiddag om twee uur vertrokken richting Schiphol. Best een raar gevoel om je maatje alleen achter te laten. En het gaat toch gebeuren. Des te leuker is het dat we elkaar over twee weken weer zien. De eerste uitdaging staat al voor de deur. We kunnen tot 20.00 uur inchecken in het Hostel. En tja wij vertrekken om 17.15 uur dat betekent dat we om 19.00 uur in Porto aankomen, dan op onze bagage moeten wachten en vervolgens nog een half uur met de metro. Dat gaat hem niet worden. En we hebben ook nog 30 min. vertraging.
Laat het Hostel nou gewoon mailen en ons vertellen dat we een seintje kunnen geven als we in Porto zijn. Dan komen ze de deur voor ons open doen. Hoe gaaf is dat.
Op Schiphol zijn we nog uitgezwaaid door de Kids. En uiteindelijk na een lange wachtrij van 50 min. bij de douane hebben we net op tijd ons vliegtuig gehaald. Bij aankomst
Aankomst in het Hostel bleken we het Hostel voor ons samen te hebben. Op naar de volgende dag.

1. Erna Schaap:
    20 april 2017
    En dames hoe gaat t al heerlijk gelopen
    Groeten van ons uit Zuidland
  2. Fred:
    20 april 2017
    Olé, de eerste stappen zijn gezet Ik zie dat het redelijk waait in het noorden van het Iberisch schiereiland maar het weer moet goed zijn. Veel genoegen samen y Buen Camino
  3. Gerda:
    20 april 2017
    Hallo dames, ik heb reuze bewondering voor jullie onderneming. Ik heb de verhalen van de voorbereiding gelezen. Ik ga jullie dagelijks volgen. Veel succes de komende weken.
  4. Ronald Richardson:
    20 april 2017
    Heel veel loopplezier de komende dagen !!!
  5. Betty&Jan:
    20 april 2017
    Zo dat is een pittige eerste dag meiden pffff ik voel mijn voeten al bij het lezen van dit stuk! ik zou zeggen morgen een korter stuk Rustig aan jullie hebben de tijd :-)