Luisteren naar mijn lijf.

22 april 2017 - Marinhas, Portugal

Vanochtend om 06.50 uur weer op pad richting A-ver-o-mar. Weer heerlijk uit de drukte van de toeristische badplaats. Vandaag een keer iets verder het binnenland in. Allemaal landbouw gebied. Het lijkt wel of we hier 50 terug gaan in de tijd. Oude trackertjes bestuurd door mannen en de vrouwen op hun knieën met hoedjes op onkruid aan het wieden.
Ik merk dat het heerlijk is dat ik de app heb verwijderd van mijn telelefoon. Ik loop veel rustiger en luister beter naar mijn lijf. De eerste stop is tussen de velden bij een watertje waar we een sinaasappel verorberen. De tweede stop is in een eucalyptus bos, waar we onze rugzak als hoofdsteun gebruiken en een paar sultana's en een koek eten. Heerlijk de schoenen uit en schone sokken aan. We blijken al over de helft te zijn. Vlak na Esposenda hebben we onze laatste stop om daarna nog drie km. verder te spoken naar onze eindbestemming. Bij het huis van het rode kruis inschrijven en 300 meter verder komen we in een Albergue waar we op een slaapzaal liggen met 20 mensen. Best veel! Ik denk dat we morgen heeeel vroeg weg zijn.

1. Ma:
    22 april 2017
    Ik geniet van jullie verhalen.
  2. Erna Schaap:
    23 april 2017
    Blijf er van genieten hoor wat een mooie verhalen groeten uit Zuidland
  3. Ronald Richardson:
    23 april 2017
    Lekker he, zonder app. Dat zouden meer mensen moeten doen !
  4. Wilma:
    24 april 2017
    Heel veel succes vandaag dames