Een rustdag

24 april 2017 - Viana do Castelo, Portugal

Vandaag een rustdag. Voor de zekerheid app ik Nancy met de vraag hoe ik mijn voeten kan behandelen met de scenar die Magda heeft meegenomen. Binnen vijf minuten heb ik antwoord. En dat om 7.00 uur in de ochtend.
Magda ligt met koorts op bed en ik ben vanochtend vroeg de stad in gegaan op zoek naar een pharmacie en koud water. In de jeugdherberg is de kraan zo ingesteld dat er alleen maar warm water uitkomt. Meteen maar even gekeken of er ergens een supermarkt is.
Als ik terugkom in de herberg zie ik Magda genieten van het ijskoude water dat ik mee heb genomen.
Eerst maar eens mijn voeten behandeld. Het verlicht meteen.
Om een uur of tien zijn we toch nog even samen de stad ingegaan om eten voor tussen de middag te halen en we hebben nog een armbandje gescoord. Voor Magda griepine, paracetamol en keeltabletten gescoord.
In de middag heerlijk zitten lezen en weer de voeten behandeld.
Vanavond eten we op de kamer. We hebben nog broodjes en kaas. In de stad toch nog sla en een koude fles Lambrusco gescoord. We komen de avond wel door.
Hopelijk kunnen we morgen samen verder lopen.

1. Gerda:
    24 april 2017
    Hopelijk dat deze rustdag jullie goed doet en dat jullie morgen weer fris en fruitig verder kunnen gaan. En geniet van de Lambrusco. Beterschap voor Magda en een goed herstel voor je voeten.
  2. Aart en Tineke:
    24 april 2017
    Goed gedaan om een rustdag te nemen hopelijk doet het jullie goed en kunnen jullie morgen weer verder maar luister naar je lichaam dames wij kijken elke dag naar jullie verhaal en fotos groetjes van Aart enTineke
  3. Erna Schaap:
    24 april 2017
    Hoop dat jullie snel herstellen maak er maar een gezellige avond van Proost
  4. Jeanette:
    24 april 2017
    Verstandig die rustdag. Maar wel een beetje uitzieken hoor. Voor die voetjes kan het ook geen kwaad een beetje rust
  5. Wilma:
    Pas op jezelf magda